2009. január 29., csütörtök

Szenvedünk, de nem soká'

Két dolog történik ezzel a kis naplóval mostanság:
* Panaszkodunk a bejegyzéseinkben.
* Egyre több szerzőt alkalmazunk.

Az utóbbi pazar dolog. Mivel mostantól két elismert író, s költő is ír blogunkba. Egyikőjük Kamvas G. Junit (13 best-seller, 3 millió eladott könyv), a másik a méltán híres Laslo Fedor (66 best-seller, 68 millió pédányszámban). Örülünk, hogy velünk vannak, biztosan csak emelni tudják a színvonalat.

Én magam épp kisebb szertorna sérülésemet próbálom kiheverni. Több, mint egy hete nem másztam! Csak itthon egy keveset, amikor nem bírtam a kísértést. Viszont úgy döntöttem lassan lenézek a buzikhoz a klubba és megnézem, hogy kemény-e még a faszuk. Elhatároztam, hogy szép egyenletesen kókasztom, lankasztom vissza kissé megkopott maxerőm, ahogy azt Zoli is tette. Nem akarok a saját hibámból tanulni.

Ha esetleg szenvednétek egy jó hírrel is szólgálhatok, már nem kell sokat várni, mert valamelyik hétvégén Magyarországba, Budapestre utazik egy híres mászó, Balint Izer, azért hogy megpróbálja Gyíkarc nevűt. Amit tudni kell róla, hogy ő az első mászó, akinek sikerült Onsight, Second Go stílusban megmásznia egy 6b(!!!) nehézségű utat. Nice one Bálint!:)

Mindenkinek: kemény a faszod!

4 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

Basszus ezt így benéztem, wow??? ekkora hülyét:D:D javítsam vagy hagyam hogy tudjatok röhögni??? :P

Nándi írta...

:D
hagyd ha lehet, gecijó:D

Névtelen írta...

Sose láttam jobbat:D grat (ráadásul az illúzió repedést! hogy toltad???-komolyan érdekel)
Amúgy a blog is meg különösen ez a bejegyzés is jó ...
Stone

Fábián Levente írta...

Ne szopassátok Bálintot srácok, csak az nem téved akinek üres a feje.

Levente