2009. január 25., vasárnap

Sunny Saturday

Az előző cikkben jártattam a porfámat hogy én majd másfél hétig nem fogok mászni, hogy az ujjaim helyrejöjjenek és ez nagyon jól is hangzott, de hát aki mászik az tudja, hogy ez emberpróbáló feladat. Kitalálhatjátok nekem nem is sikerült, már szombaton kiderült, hogy gyenge vagyok:
délelőtt egy sulistársammal lementünk a Everest Gym nevű falmászó terembe ami hát nem akarok dicsekedni, de a döntögeti a rekordokat Közép-Európába. Aztán a végére Ákos is ode jött, bár ő neki nem adták férfiaságot, erőt, merészséget megprobáltató útak, hanem inkább az igazi keménységet fitogtató Ezüst-hegyi bánya!!
IKEA objektum megközelítése közben történt, hogy hirtelen sok kurva csoportosult egy helyen. Ákossal tudtuk, hogy középen ki lenne más, mint a híres GGG Gí junit. Aztán ea és sgy kis IKEA-s hotdog elfogyasztászatyor vásárlása után ki is néztünk Gyíkarc otthonába.
Hiába volt jó idő a a nagyon szép sziklaképződmények egy kicsit még nedvessek voltak, de ennek ellenére mentünk egy körtraverzet a nagy fogásokkal, majd én neki leselkedtem a középen egyenesen kis peremeken felmenő boulder problémának.
Talán Ezüstnyír neve...nem tudom..de ez mindegy...a lényeg, hogy egy út aminek crux at the top és vizes sziklán nem adott túl biztonság érzetet a reibungos szintes semmi lépés belépése, szó mi szó...lefostam a bokámat...de a végén kimászni felemelő érzés volt, meg is kaptam érte a jutalmamat Ákostól.
Újra éreztem a adta adrenalint és rájöttem mér is vonz engem és "tesomat" ez sport. Szép nap volt ez a mai.
És a legfontosabb: megkaptam első pehelykabátomat amibe, majd izzadhatok a sziklák alatt télen-nyáron:


1 megjegyzés:

Nándi írta...

"sem a környező RÉGIÓKBAN nincs ilyen méretű falmászóterem...ööhm..én magam nem vagyok mászó" :D

fasza ez a kabát!
szép volt a nyír;)