2009. május 25., hétfő

Gerecse rally

Vasárnap az utolsó lehetőség egy kiadós mászásra, a Kis-gerecsei kőfejtőben. A célom egy Ekeke volt, ami múlt alkalommal egész megtetszett. (Loved by few, hated by many).
Zolit hívtam fel, hogy segítsen, ledumáltunk. De, hogy pontosítsunk elmentünk egyet bulizni a Gödör placcra. Nagy szerencsémre tízig lagziban voltam ingyenes itatóval. Nem sokkal utána Julival, a nővérkémmel - felvonultunk a Deák téren. Sikerült megmásznom Bajcsy Zsilinszkit, amiért néhány fiatal jól megtapsolt. Hát nem mondom, hogy könnyű...
Megindultunk a megbeszélt helyre, és nagy örömömre ott találtam Bálintot és Zagyvai Petit is. 45 másodperc múlva Törpével már úton is voltunk egy kis felderítő útra. Messziről kinéztünk, majd leültünk. Hiba. Sziasztok, na hoppá bocsánat, csak pisilni megyünk nyugi majd visszajövünk. Nem mentünk vissza. Sokszor történt meg ez az este, de végül, meg amúgy se koronázta siker próbálkozásainkat. Valószínű, mert csajok nem tudták átugrani a mércét. Az este folyamán beszélgettünk kicsit Zolival - mikor ránk ért - és Petivel, meg Julival is. Amikor nem volt már olyan fiatal az éjszaka, már csak hármasban lenéztünk a tánctérre - DJ Curtishez. Újra bebizonyosodott, hogy Törpe bődületesen érzi a zenét. Kis kudarcok, de jó hangulat után hagytuk el a helyet, hogy pihenjük magunkat.

Reggel 11 Osztyapenkauw. 11 perccel a megbeszélt találkozó után hív Zoli. Figyu Nándikám, most indulok otthonról. Nem soká rá hármasban hasítunk Pusztamarót felé. Út közben telefonokból megkapjuk az információt, hogy nem lehet Kis-Geribe eljutni, mert a Gerecse rally miatt egész nap le vannak zárva az utak:) Néhány hívás után elhatározzuk, hogy Tardosbányára megyünk, ami az állóképességünknek amúgy is csak jól jöhet. Oda felé jól tunigolt trabikat és ladákat csippanthatunk meg. Zökkenőmentesen megérkezünk a viszonylag hűs udvarba - olaszban.

Körül-belül huszan-harmincan lehettek és csak néha kellett egy útra várakozni. Mivel Zoli irtó gyors volt már meg is indulhatott egy Csiga-Bigában amolyan bemelegítésképp. Őt Peti követte, Petit pedig én. Örültem , hogy ilyen könnyű úton melegítünk, mert a mental limitemnek még be kellett állnia. Zoli megindult a Takonykor felé, de saját elmondása szerint nem ment úgy neki, mint legutóbb. Szerintem így is akkora mentálja van, amekkorákat esett. Sok iő telt el, de lassan eljött a kérdés, mit másszak. Az alapötletem a Zergevadász volt, de Zoli aztmondta a Zerge szebb. Így hát 8 köztessel indultam el, Zoli súgta a bétát, Peti meg szurkolt. A kunsztrész előtt volt egy nagyon jó pihenő, ki is használtam. Az út kulcsa furcsán sikerült, nem erre számítottam, de nagyon boldog voltam, amikor bennt maradt a kilendülés. Le is eshettem volna!? Az utolsó akasztás után szerencsére már könnyű volt, hát jól elfáradtam. Utána Zoli nézett még a Takonykorra, át is mászta, csak a vége nem feküdt neki igazán, mert elég magas. De annak szerencsére van egy másik, az eredeti verziója is.
Majd ha egyszer nem buli után jut el ide biztos jobban tud konc
entrálni a kis lépésekre.
Peti elindult a Zergében, de félúton feladta és aznap már nem akart kötéllel mászni. Mi Zolival egyet egyet dobtunk a Via Malára. Én kezdtem, de nem volt mentálom végigmozogni, úgyhogy ezt Zoli tette meg. Egy jó kis ugrás. Végül Zoli kivette a közteseket és úgy alakult, hogy többet nem másztunk.

Nagyon örülnék, ha nem kéne már iskolába menni és járhatnánk sziklára minden másnap, de hát egyszercsak ez is eljön. Amúgymeg fel a fejemmel, mert 4-es lett a Föci írásbelim!!! Mostmár nem bukhatok meg, köszi a segítséget:D.

Nincsenek megjegyzések: