2009. február 7., szombat

Téli szombatocskák egyike

Józsival (első "rendszeres olvasója" blogunknak) már régen elterveztük, hogy ha minden jól megy akkor ma kilátogatunk a téli mászóparadicsomba, Ezüst-hegyre és ez így is történt. Ki tudja, hogy jó-e vagy nem, hogy így történt, mert ugye én mostanában beteg vagyok és nem nagyon másztam a hetekben (+ezzel meg Levente által indított blog első jótanácsát már is nem fogadom meg), de hát egy (hülyefasz) keményfaszú vagyok akinek semmi se árt meg. Oda fele úton kicsit eleredt az eső, de aztán eléggé megijedtünk, hogy el is álljon. Végül jó időt fogtunk ki (nem sütött a nap, de nem is esett a bányába és a sziklával se voltak nedvesedési problémák) . Egy kis traverzolgatós bemelegítés után rápróbáltunk egy-két útra és készítettünk is egy-kettőt.
Köztük volt az "Az eleven hús fogantatása" (legalábbis én úgy tudom, hogy azt másztuk) ami nekem rendkívül megtetszett, bár így nem teljesen volt meg vagyis inkább nem teljesen szabályosan, de majd legközelebb egészségesen beadom. Nem tudom hányas, de a lényeg hogy jóféle.

Tessék pár gyengébb próba az útra:



Szép kis utakba kellemesen elfáradtunk. De azért sajnos Józsival ráéreztünk arra, hogy ez a magyarországi boulderezés kicsit inkább bohóckodás, ez van ezt kell szeretni ("Van egy ország, ahol álmomban jártam: Magyarország").
További szép napot mindenkienk.
(A toproposoknak meg szeretném megmondani, hogy a kurvanyukatpotkivánok!)

4 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

nagyon jó a videó, nekem átjött..:D:D

Nándi írta...

Eszméletlen jó a videó. Remélem ezt olvasod Józsi:)

A Gyíkarcról is egy ilyen kéne - mármint a megmászásról:P...

Névtelen írta...

Hi

Köszi, köszi de még lehtne jobb kevés időt foglalkoztam vele!
Peti meg van még a cipő? Barátnőm ráizgult!!:D
Össze hozuk a gyíkarcúúróól is a videot :D
Józsi

PETI írta...

Helló!
jaja a gyíkarcuról is kell egy csapatós video:P
Egyébként megvan még a cipő!! Rátok vár;)