2008. december 7., vasárnap

Másszatok "sziklán", szerintem...

Szikla vagy Boulder Club!? Hát nem ugyanaz, de mikor már hidegre fordult az idő, az arany középút a szürke tömböcske a terem közepén. Szerintem.


Egész évben - néhány kezdőn kívül - szinte egy lélek sem mászik, kunsztol rajta. Pedig még a fogásokat sem cserélik le rajta. Nehéz boulderekhez egy év elteltével is vissza lehet látogatni. :)
Első ránézésre kicsit koszosnak tűnik, bőrszaggatónak. Ránézésre!
Lekeféled, mászol rajta majd rájössz az ellenkezőjére, megérzed a szikla illatát. Újra felidézed a szikla boulder technikáit, például az elmaradhatatlan kimászást. Csodálatos.

Én egy hete kezdtem. Mostmár a bemelegítő kör után már csak a szürke kavicson mászom. Szerintem megéri, remélem valamennyit erősít is.

try it...


2 megjegyzés:

PETI írta...

mond valamit ez a srác!

naba írta...

Skacok. Errol dumalok :P :

oldschool Kangyal Andris kepek moitvacionak/elalvashoz:

http://www.flickr.com/photos/21221274@N00/sets/

Yeay!