2008. december 13., szombat

Mejcup

Egyik nap a buziban a Ákos kérdezi nem e lenne kedvem kimenni velük a Mejcupra, persze hogy van!
Szombath fél öt tali a Sasadinál ezért lefekszem 8-9 fele...yeah...jó dolog korán lefeküdni...szombat reggel 4:40 telefon csöng Ákos kérdezi mi van velünk hol vagy...hát őő akkor keltem...gyors pakolás indulás kocsiba reggeli és fél órát késtem végül...(Apu miatt volt!:D neki kelet volna kelteni de hát ez elmaradt...) de végülis fél kilenc körülre megérkeztünk a szállásra cuccokat leraktuk kipróbáltuk a wct és go versenyterem(ek). Belépünk a verseny terembe regisztrálunk kapunk egy chimpanzet mejcup polót 200 cuccért ja megy egy lapot amint 15 kunszt van 3 helyszinen és regisztráció közbe még Ondrát is megpilantottuk. Végre ez egy jó verseny van idő az útakra, nem vel kellet harcolni hanaz időem a kunsztokkal, hiszen 9-től fél háromig nyomhatuk. 1. helyszínen 6 kunszt volt ebből nekem a verseny idő alatt tehát igy egy két proba alatt 4 volt esélyes másik kettőt már projectelgetni kellett volna. Lényeg a lényeg, nekem 3 lett meg. Ezután Törpével átmentünk 2. helyszínre (itt 5 megpróbáltatás volt) egy könnyű utat OS kitoltunk, majd rájöttünk hogy jobb ha át(ki)megyünk a 3. helyszínre a tömeg miatt. Ez kint volt a szabadban egy szobron, itt csak zónákat(4db) adtak a kunsztok kimászásért. Mind a 4 meg volt OS, de elég kellemetlen volt mert nem volt túl meleg kint és kis mászó cipőt nem vettem le kunsztok között...egyszóval rendesen lezsíbadt a lábam, nem sokat éreztem belöle. Majd vissza a 2. terembe. Itt két kunszt lehethetlen volt (cask Ondra mászta meg őket), bár Törpe közel járt hozzá, de a másik két kunsztba jó eséylem volt, de mégse. tehát így 11 topból 4- et másztam meg...(6 ot akartam) meg pár útba lett zónám és még kinti négy zónát. A verseny után visszamentünk a szállásra, majd egy jó kis hozott ebéd után egy mégjobbat aldutunk. 8-9 fele visszamentünk a döntökre Féldába, épp nők tolták...egész látványos volt...majd jöttek Törpéék...a haza versenyző 3. helyen jutott be a top 10-es döntőbe...sajnos verseny végére 5. helyre visszacsúszott a gyengélkedő ujjai miatt. Versenx után voltak fergeteges koncertek és éjfél után felköszöntöttük Törpét hisz Dec. 7. (Törpe felnőt lett) meg még meg is lepte magát ezzel azzal. Vicces este volt, másnap törpemég elég furán érezte magát majd reggeli után útnak indultunk haza.

Nincsenek megjegyzések: