2008. december 1., hétfő

Veng-AA-llez

Előző hét szombatján, 22.-én tartották meg az első Ujjerő Boulder Kupát. Csak röviden, az utak egész jók voltak, bár magas volt a könnyű utak koncentrációja. A célom a DÖNTŐ volt...Összesen öt TOP-om gyűlt össze, de döntőbe jutáshoz szerintem legalább hatra volt szükség, next time. A verseny győztese Áron lett, jogosan! Szerintem jó kis verseny volt, sokat szórakoztunk.

Az elmúlt hétre három edzést terveztem, az Everest Kupára gondolva, de ebből családi programok(...) miatt csak kettő valósult meg. Kedden egy erős Boulder Club és másnap egy Everest, ahol nem sokat másztam, inkább csak traverzálgattam. Csütörtök pihenés.

Péntek este (okosan?) úgy dötöttünk Petivel, hogy belekóstolunk a Budapesti éjszakába, két gyönyörű hölgy társaságában(...). Érdekes tapasztalatokat szereztünk, főleg Peti, de érti ő ezt inkább nem részletezem. Továbbá megtudtuk, hogy a fogatlan bácsik szeretnek nagymameszkosárban forró aszfaltot lopni. Kicsit bunkó módon - nem szabad kinevetni őket- reagáltunk, ezért Petit még jól meg is kergették. Nice.

Jó élmény volt.:) 3 körül bújtunk ágyba, 7-kor keltünk kissé másnaposan, én torokfájással. Kitűnő nap egy komoly versenyre. Fogmosás, reggeli, ilyesmi. ÉÉÉs már ott is voltunk. Kicsit késve érkeztünk, ezért még a kocsiból felhívtam Izer "különdíjas" Bálintot, hogy regisztráljon be minket. E tranzakció miatt a mezőny elejére kerültünk. Mindegy, csak hát a nevezés időn túl- Magyar Kupához méltón! - javában folyt. A mezőny majdnem teljes volt, csak olyan nagy nevek nem versenyeztek, mint Urbanics Áron, Nagy Szilvia vagy épp Borbély Gábor.

Nem az igazi képek, de everestes arcok

A selejtezők izolációból indultak, az utakat OS másztuk. Nos erről a vélemények nem oszlanak meg, szerintem senkinek sem tetszett igazán. Egy óra is eltelt mire kihívtak hetedikként a harmincból. Az első kunsztot szerintem a versenyzők 95 százaléka onsight-olta, nekem sem jelentett gondot. A következő egy szép hosszú, könnyű - kétszer is jobblábbal sarkazós- út volt. OS. Öt perc pihi, és irány a harmadik. Itt nem találtam meg a zónát elsőre, így csak Másodikra sikerült. Nem gond. A harmadik út ránézésre ijesztő: egy óriási ugrás után egy óriási nyúlás...Ennek ellenére az ugrás nagyon könnyű és meg lehet csinálni statikusan is. Zóna megvan, a horizonton látok egy reibungot. Gondolkozom. Egyszerű kinyúlok rá. Visszaesek. Mi a fasz? Próbálkozom párat de csak bal lábbal sehogy sem jó. Nincs TOP. Az ötödik ránézésre egy nagyon egyszerű út jobb sarkazásokal, reibungos TOPranyúlással. Nekem a sarkazós él nem adja...Itt ellövök pár próbát mire elérem a zónát. Oké rendben. Innen egyszerű, gondolom. Kinyúlok balra. Semmire sem gondolva meghúzódzkodom a reibungszerűséget. Szépen tart, innen ki tudom tolni, nice. Elindítom tovább a mozdulatot. Itt jut eszembe ismét a klasszikus Mi a fasz gondolat. Rossz kézsorrend, leesek. Több erőm-időm nincs. A hatos, utolsó útnál kicsit el vagyok fáradva, de olyan csábítóan néz ki. Sajnos csak időn túl tudom összerakni, egyéként semmit nem érek el benne. 2 OS, 1 TOP, 2 zóna. Nem egy nagy dolog, mert sok könnyű út van és legalább 5 ember teljesített 6 OS-t. A döntő esélytelen, de érzem két lábbal jó lesz az. A lényeg, Marci bejutott a döntőbe!
Ilyesmi volt a selejtező első útja

A döntő útjai már sokkal brutálisabbak voltak. Tömör gyönyör. Törpe e
gy OS TOPot és két bónuszt mászott, ezzel nyerte meg a versenyt. Bár nem volt túl jó formában. A második Gál Bence a harmadik Papír. Bencéék kocsiját sajnos ellopták úgyhogy ők nem vettek részt az eredményhirdetésen.

Fasza kis verseny volt, erős indulókkal. És kaptam egy amazing különdíjat is.

1 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

Gábornak tetszeni fog...:D