2011. február 7., hétfő

summer-ize


Amióta felépültem a testkorhasztó betegségemből igyekeztem minél többet mászni, már amennyire az egészségem és a bőröm nomeg az izaim lehetővé tették.


Itthoni mászással kezdtem magam visszahangolni. Másnapra egy IKEÁS húsgolyózást be kellett oktatni pihenés gyanánt. A Péntekem viszont már nem telt sziklamászás nélkül.

Amint lehetett lehetőségek után telefonáltam és nem meglepő módon alakult az Ezüst-hegyre tartó kocsi rakománya : Patkány, Tomika, 3 pad és én. Nem voltunk már korán a Horse Shoe Canyon Ranch ház előtti kis parkolóban, a felséta is nagyon kivett - de motiváltak voltunk, mint legtöbbször.



Kilihegve és kurvaanyátokat mormogva hagytuk el az alsó szétkapott udvart. Melegítőként a szederfalat szemeltük ki és szeltük keresztbe-cashul. A két Tomi hamar rámoccant a kötelező Szedermotorra, nyílván én sem tettem másképp.

Ahogy kezdtük megérezni a témát, kerültünk egyre közelebb. Tomika szigorúbb próbákat is dobott az állóstartra;




Én a múltkori csak nem sikerülőÜlőstart projecttel kezdem, ami most csak be akad elsőbb próbákra. Még a nap is ragyog fent. Azonban az élet megy tovább, Patkánnyal egy masszív projectet próbálgatunk. Egy evidens, nehéz beszálló a Szedermotorba. Nagyon el kell kapni a flowt hogy bele tudj állni az alsós vonulatba, csak ha már beszállni készülsz akkor érzed csak mennyire. Kitalálok egy egyszerűbb bétát, sikerül a mozdulat is, de a fogás letörik. Nem is baj marad nehezebb.
Tomik közel kerülnek az állóhoz de sajnos egyik próba sem lesz megmászás. Továbbnézünk. Már fejlámpákkal.

A Kalahári fal nagyon nedves, a traverz elképesztő nehézséget kap így - majdhogy szétpattintja a csuklószorító szalagomat, ahogy próbálom megtartani a vizes reibungokat. Csak néhány mozdulatos szakaszokban mozgunk. Majd Gyíkvér, Gyíkarc. Az előbbit megmászom a másodikat még projectelem, de Patkány segítségével nagyot fejlődök a sarkazós részben! Next time!
Patkány abbahagyja a mászást és felidegesíti magát, mivelhogy nem talál öngyújtót - már viszonylag hamar. Tomikával a SoósT féle Él boyt kezdjük kezelés alá venni.


Itt nem olyan veszélyes a helyzet, a fogások tartanak. Élvezzük nagyon, mint két hülyegyerek, ketten vagyunk de folyton sorban állunk, hogy mászhassunk.
Végül Tomi lecsapatja az én megmászásom megmarad. Next time!


A következő 2 hetet búza teremmászás követi túlnyomó többségben Spider Clubbal, ahol azért van még mit fejlődni, de fejleszteni is, hiába veri rá mindenki a farkát!
Rutinvizsga. 2szeres Gabi szülinap. Újabb IKEA.

Ujjerő night; Boldogan, nagy léptekkel sétálok be a gyártelepre, nagy intéssel a pórtásnak és még talán a zenére is szeletelek egy kissé. Szembe egy Simonbieberbence fogad, később Zoli, Martin, Drusza majd a többi arcvonás is fel-feltűnik.

Örömmel konstatálom, hogy kilenc helyett 11en indulunk Lacival és Széll Csabival bővülve.
A hangulat a csajoknál forró nálunk meg kissé elhúzódik. Én nem kapom el jól a melegítés fonalát, sajnos, ami nagyobb baj a mászásét sem. Egyszerűen blokkolok, de a néhány őszinte bíztató szó kint még így is nagyon sokat segít, köszönöm!
6 boulderből: 3peremesebb szerintem csúnyább de mászhatóbb, 1 nehezebb hosszú úgrós lentvan a toppos, 1 elemes egyenesfalas lehúzós és egy plafonos lengőfogásra ugrós. A legjobb eredmény három top, az erre való kísérletek száma dönti el igazán a mezőny kb első 6 helyezettjét. Én már verseny közben tudom, hogy utolsó leszek.

Mindenkinek Edelrid kefe. Csajoknál Norci az abszolút befutó. Fiúknál viszonnnt akadnak meglepetések:

11-10-9-8-7-6-5-4-Márk-Széll Csabi- na és ki az első???




Zoltán Komjáti!
Üvöltő tömeg és többek között egy panel is jár a mosolygós zöld sapkás krapeknak, aki bizony a legkeményebbnek bizonyult. Beérett a barikc14.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon pattent.de kell a segítség a barikc14es talányhoz.

Alásszolgàja

barikc

Nándi írta...

barikc=barack

remélem segítettem.
lassacskán érdemes lesz majd nézni az audiotool/engem, hamarosan felkerül pár dinge.