2010. szeptember 24., péntek

Kommentközkívánatra

Idén is lezajlott az évenként megrendezett "Melyik lehetett az év mászótúrája?" néven futó rangsorolási verseny, melyről a győztesnek járó trófeát a Rodellar Ph(F)anatics csapat rodellari tripje vihette haza, a zsűri (jómagam) egyöntetű véleménye alapján...

A csapattagok:
Borsos '6cflash' Ágnes
Dede 'Pékf*sza' László
Károlyi 'Ezegyfanatikum' Marci
Kerényi 'Barnuskaaaa' Barna

Őket kérdeztük...:

Először is, kérlek, mondjatok pár szót magatokról!

Ági: Hol is kezdjem?Körülbelül 6 éve mászom.Szerencsére első botladozásaimat is óvó, hozzáértő szemek figyelték, így sikertült viszonylag hamar ráéreznem a "szakmára". Ezért köszönettel tartozom...Rengeteg híres külföldi mászóhelyre eljutottam, de még hiányzik a listámról 3: 1. Rocklands, ahol feltett szándékom 7a+ bouldert flashelni 2. Ceüse, mivel mentálisan rendben vagyok és az áthajlás a mindenem 3. Mallorca, hiszen imádom a vizet és szinte bármilyen magasról hajlandó vagyok leugrani (Mellesleg, úgy tudom, hogy Barna és Laci terveznek oda menni idén október vége felé...lehet csatlakozni) Jelenleg Dániában tanulok.Kedvenc időtöltésem az éjszakai Facebook és a hajnali hajmosás...

Laci: Gimnázium elején kezdtem a mászást otthon, Nyíregyen.Lassan 16 éve...Mindig is nagyon motivált voltam, ezért tartok ott, ahol.Hétköznapjaimat felelős beosztásban tengetem, de ha eljön a péntek délután, előbújik belőlem a Gép és vasárnap estig nincs megállás...Mit kell lesz még mondanom?...kedvenc utam a Quasimodo Hámorban, életcélom a 0-3-6-9 a kis campuson.Nagyjából ennyi.

Marci: 21 éves elméleti matematikus hallgató vagyok, akárcsak Michele Caminati. Dimenzió-elmélettel foglalkozom, azon belül is a gyűrűstestekkel. A mászás egy egészen új dimenzió az életemben.A Boulder Clubban a csak karos utak nagyon mennek...ezt a stílust gyakorlom sziklán is.Hetente kb. 100 km-t futok, emelett mérhetetlen mennyiségű hasizomgyakorlatot végzek és a húzódzkodás is megyeget.Azt mondják fanatikus vagyok.Nem értem miért.Mellesleg egy éve mászom.

Barna: 19. életévemben járok (igen, 18 éves vagyok) és nagyon élvezem...Nem járok suliba, amiért nagyon hálás vagyok, de van tanulói jogviszonyom, úgyhogy a diák jár..:D Nagyon szeretek mászni, de főleg bouldereket kitalálni.Jelenlegi célom megmászni a Brown Shadow-t. Amiben jó vagyok: emberek lekoptatása, grigrivel biztosítás és szűk helyen tolatás...

Hogyan alakult ki éppen ez a csapat?

Laci: Ha én megyek, akkor Ági is. A mi részünkről ennyi. Barnával már lassan 3 éve ismerjük egymást. Először Adlitzon másztunk együtt. Akkor még Gábor néven ismertem. Később ez Tökivé alakult. Végül kiderült, hogy Barna...Több helyen is másztunk már együtt, így viszonylag jó baráti kapcsolat alakult ki köztünk. Ezért gondoltunk rá...Marciról fogalmam sincs.

Barna: Marcit én szerveztem be a csapatba, mivel Laci azt mondta, hogy hozhatok bárkit, akit gondolok.Rá gondoltam, mert tudtam, hogy so psyched.Nem mindennnapi 40 napunk volt így együtt...

Marci: Igen, Barna szólt, hogy nincs-e kedvem egy hoszabb túrához Spanyolországba.Még sosem voltam külföldön mászni, természetesen kaptam az alkalmon.Jól belecsöppentem a tripek világába.

Ági: Nekem mindegy volt. Felőlem Kocsis Ricsi vagy Scharnitzky Ádám is jöhetett volna.

Miért pont Rodellar?

Barna: Laci mondta...

Marci: Barna szólt, hogy Laci ezt mondta....Nekem jó volt.

Ági: Laci ötlete volt.Nekem azt mondta, kevés az áthajlás...

Laci: Leginkább az időjárást kellett figyelembe venni? Hol lehet nyáron mászni? Ceüse, Zillertal, Rodellar...Ceüse Áginak és Marcinak nehéz lett volna, Zillerbem meg szakad az eső.Maradt Rodellar.Más érv nincs. (Laci imádja a csipiket, az áthajlás szerelmese, és kedvenc mozdulata a letekerés és a térdakasztás...- a szerk)

4 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

szinte megrikkatott

barna írta...

ha egy blogbejegyzés ilyen reakciot vàlt ki belöled akk nem ajànlom hogy komolyabb irodalmi vizekre evezz...:d

Nándi írta...

óriási bejegyzés!!! keep rockin'

inesagneseb írta...

ARC VAGY BarnuskaAAAAAAAAAA! BIG BIG FACE :D