2008. november 14., péntek

Hét vége

Végre eljött. Ez nem egy akármilyen hétvége. Holnap lesz az Excelsior Boulder Kupa, ami majd' teljesen érdektelen , mivel én nem indulok rajta (sajnálnám jobb lábamat a szar szivacsaikra ejteni). Sajnálom, de annyira mégsem, mert megtudtam, hogy rengeteg kiválóság hagyja ki ezt a pompás megmérettetést. Törpe után például Peti barátom, aki Misja Pec-re utazik a Hét végé-n, Bubb Ferivel, Fekete Ákossal és Kismarczi Gergővel.

Hajrá fiúk!

Reményeim szerint ez a hétvége a mászásról fog szólni. Már nagyon ki vagyok készülve. Az eredeti tervem erre a hétre a 4 Buzi Club és egyetlen Everest volt. Ehelyett a mérlegem a mai napig 2 BC, iszonyú gyenge teljesítménnyel. Mindezt egy sérülés idézte elő, ami a bal vállamban alakult ki. A többiek szerint az oka, hogy a bal kezem terhelődik csak az utóbbi időben, ami persze érthető.

Hihetetlen érzés egy ilyen "semmiség" miatt kihagyni a mászásból. Nekem már ez a 2 nap is teljesen betett. Csodálom - és sajnálom - azokat az embereket, akik képesek kihagyni heteket vagy akár hónapokat a teljes gyógyulásért. Lehet nekem is ezt kéne tennem, ki tudja!? Én nem.

Itt sincs túl nagy akaraterő...
Épp ezért terveztem: szombat és vasárnap az én napom. Így feljavíthatom kissé az arány 2 BC-ről 4 Buzira. Péter nincs. Azt még nem tudom kivel és, hogy fogom e bírni, de azt igen hogy megyek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello
Nem tudlak telon elérni! Holnap boulder klubb? Én megyek! Te?
Józsi félegyháza