2010. május 29., szombat

Történt egy s más


Legutóbbi Geri tripünk leírása óta/melett, fent nevezett, történt egy s más.
De csak röviden számolnék be ezekről.


Volt egy Csanádi Bence szervezte Rákosligeti B. Contest, amit nem is részleteznék, mert olyan jó volt, hogy most rögtön elallantanék. Még itt megbeszéltünk Patkánnyal, hogy kedden nyitunk egy-két magyar 8a bouldert, Vértestolnán. Azonban a kocsija aznap az árokban landolt, így nem kis szerencsével egy orvos csapattal jutottam kis Geribe. Abokalipszis eset.
Azt terveztem rengeteget kezdek mászni, de bebaszott egy ma már vagy három hete tartó eső hullám. Ennek hatására azonban visszatévedtem a buziba, viszonylag sok kihagyás után és meglepődve realizáltam, hogy jó shapeben vagyok. Szigorú próbákat dobok a 0-4-8 campusra. Nem bukhatok be egy MÁSODIK rekesz sört.


Az egyetlen ami nem tetszik az egészben, hogy mindenki csak későn jut le mászni, ami az én időmhöz nem passzol. gecibe.

Nem csak másztam, szereveződtem, mert napról napra egy nappal közelebb jött a háromnapos hétvége. A legjobb kocsiba sikerült bejutnom. Úticél Misja. Az utasok péntekig a további módon alakultak. Gabor Venomous Horvath, én, Balázs Benke, Pulinka Zsolt(fiatal tehetséges mászó...) és Peti, akinek nagy tisztelet jár, mert ő érzi igazán a trip feelinget - nem számmászni jár ki mint mi. Eddigi legjobb ottani túrámat szenvedtem el, sajnos kétszer is kellett fürödni a meleg tengerben...és a mászás is jól ment... :(

Crni Kal-i szaróhely


Tegnap és ma pedig Belvárosi fesztivál - természetesen a Bercsényivel.

2 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

ideiroma kérdést, bár az alábbi képekhez csatlakozik.
Zoli néz az egyik tömbön valami bouldert. az micsoda, mármint projekt vagy megmászták már, nnév, nehézség kb. iylenek érdekelnének. SD?

Fidi írta...

Nagyon jó a blogotok... rendszeres olvasó leszek.
nekünk is van:
www.maszoka-fidi.blogspot.com
Nézzetek rá!!

üdv