2010. február 16., kedd

!!!

Yesterday.Petzl VIP invited (?) climbed in BC.Respect!!!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

hű ez az tán bejegyzés!! alig vettem észre már akartam elkattintani :) bár nem értettem meg utána se
beteg

Névtelen írta...

írhatnátok már valami szaftos beszámolót...

barna írta...

az a baj hogy nem értitek.ennél szaftosabb bajosan lehetne.aki "szaftosabbat" akar olvassa a magnézián ueli stecket vagy a pókklub hírességeit...rózsaszín harisnyás picsa szenved a 3mas útban.az kell?pá

Névtelen írta...

nem, csak érdekelne minket miújság veletek mászás terén ;)

barna írta...

látodlátod az utolsó bejegyzés pont erről szól.de már csakazértis rá kell jönnöd:d de jólvan hamarosan lesz vmi

Névtelen írta...

nándi segítségével én rájöttem a lényegre!! és hát ez legjobb eddigi bejegyzés!!! maximal ultra respect!!

és ki az? de ki az aki itt szórakozik? és nem elég neki ez hír

már alig beteg