2008. október 29., szerda

Két hét múlva örökké...

Igaz, csak nem 2 hét.
Tegnap hozott apa két mankót, úgyhogy az elkövetkezendő napokban nem kell ugrálnom (ami valószínű nem javította a helyzetet). Most, hogy ideiglenesen féllábú vagyok megnőtt a motivációm, elkezdtem edzeni azért, hogy mire felépülök ne essek nagyon vissza illetve szinten maradjak, esetleg fejlődjek...Pár nap és már el tudok menni a Boulder Clubba és onnantól kezdve indul a ballábas mászás. A paramászást kezdetlegesen már itthon is gyak
oroltam a kis edzőfalamon, mert kibírni mászás nélkül enyhén szólva lehetetlen!?
Nem én vagyok az egyetlen. Marcinak(Travisnek Bélám) is körülbelül két hete szakadozott meg a bokaszalagja, úgyhogy nagyjából egy időben fogunk felépülni - és csapatjuk neki!

A jobb láb mindig lóg, boka nem található rajta

ui.: Ne féljetek, hogy kinövitek a cipőiteket. A doki a röntgen után közölte velem: furcsa, rendellenes módon a lábam már nem nő tovább ami szokatlan ebben a korban. Azt hiszem a mászócipő miatt.

Nincsenek megjegyzések: